Un any més, quan la tardor treu el cap a Ontinyent, el Comerç In organitza una obertura especial de tots els comerços adherits a l'associació. Aquest any, i ja son uns quants. el Museu Fester es suma a aquesta iniciativa obrint les seues portes el proper dissabte, dia 8 de novembre, desde les 21.00 hores fins les 00.00 hores. La obertura serà de manera gratuïta i en ella es podran gaudir totes les sales d'exposició que el Museu te a disposició dels visitants.

Un año más, cuando el otoño asoma por Ontinyent, el Comerç In organiza una apertura especial de todos los comercios adheridos a la asociación. Este año, y ya son unos cuantos. el Museu Fester se suma a esta iniciativa abriendo sus puertas el próximo sábado, día 8 de noviembre, desde las 21.00 horas hasta las 00.00 horas. La apertura será de manera gratuita y en ella podran disfrutarser todas las salas de exposición que el Museu tiene a disposición de los visitantes.