Avui divendres, dia 7 de febrer, ha quedat inaugurada, a la Casa de Cultura del Palau dels Barons de Santa Barbara, la exposició organitzada per el Museu Fester i la Societat de Festers amb la col·laboració de ADAON i l'acadèmia de pintura Maria Castro, enmarcada en el cicle d'exposicions del Mig Any Fester 2014. En la mostra han participat més de 20 artistes que formen part dels dos col·lectius amb un total de 37 obres de les més diverses tècniques i formats.

La mostra romandrà oberta fins el 28 de febrer.

Hoy viernes, dia 7 de febrero, ha quedado inaugurada, en la Casa de Cultura del Palau dels Barons de Santa Barbara, la exposición organizada por el Museu Fester y la Sociedad de Festeros con la colaboracion de ADAON y la academia de pintura Maria Castro enmarcada en el ciclo de exposiciones del Mig Any Fester 2014. En la muestra han participado mas de 20 artistas que forman parte de los dos colectivos con un total de 37 obras de las mas diversas tecnicas y formatos.

La exposición permanecera abierta hasta el 28 de febrero.