El passat divendres, 22 de febrer, al Centre Cultural Caixa Ontinyent, va tindre lloc l’ inauguració de l’exposició de Paco Mullor dins del Cicle d’Exposicions del Mig Any que la Societat de Festers i el Museu Fester organitzen al mes de febrer. El saló d’actes d’aquest centre es va omplir per a escoltar les paraules de Paco Mullor, l’autor de l’exposició que era presentat pel fester Vicent Esparza, de Juan Carlos Tortosa, Director del Museu Fester, Toni Morales, President de la Societat de Festers i Jorge Rodriguez, Alcalde d’Ontinyent. Tots ells destacaren les hores de feina i dedicació que l’autor ha emprat en cadascuna de les obres que s’exposen, així com l’especial record que l’autor té de totes i cada una de les peces. Paco Mullor va realitzar un discurs d’agraïment ple d’emoció (PDF) que adjuntem a aquesta noticia.

Després tots els assistents pogueren visitar la mostra preparada per l’artista amb dedicació, que recorre diferents vessants en el treball amb fusta i coure, no soles d’escultura si no també de peces que son emprades cada any pels seus propietaris: navalles, Porres, sabres o trabucs. L’exposició mostra una part important dels treballs de l’artista en els més de 16 anys que porta treballant aquestos materials amb una posada en escena especialment treballada.

L’acte finalitzava amb un vi d’honor amb que l’autor de l’exposició va voler agraïr la seua presencia a tots els assistents.

Aquesta mostra romandrà oberta fins el proper 24 de març en horaris de dilluns a divendres de 11,00 a 11,30 hores; i de dimarts a dissabte de 18,00 a 21,00 hores.

Imatge de l'exposicióImatge de l'exposició