Com és habitual des que el Museu Fester va obrir les seues portes, i per tal de commemorar el Mig Any Fester, cada any pel mes de febrer, els escolars de la nostra ciutat que cursen 5é de Primària visiten el Museu Fester. Entre els dies 13, 14, 18, 19 i 21 de febrer passaren pel Museu un total de 350 xiquets provinents de 8 col·legis d’Ontinyent i feren un recorregut pel Museu acompanyats per diversos membres de la Junta de Govern de la Societat de Festers; a aquestes visites també assisteixen els càrrecs de les festes del 2013 que respongueren a les curiositats que els escolars tenien.

Els xiquets visualitzaren multimèdiaTambé hi va haver xarrades

Els escolars pogueren gaudir de l’audiovisual que el Museu exhibeix per a explicar el que són les nostres festes i els seus actes principals i passaren després per les diverses sales del Museu; van demostrar un especial interès pels vestits més antics que al Museu s’exposen i per l’espectacularitat dels vestits dels Capitans, dels Banderers i dels Ambaixadors.

La visita acaba amb l’obsequi, per part de la Societat de Festers, d’un xicotet passatemps relacionat amb les nostres festes, així com d’un refresc, obsequi de l’empresa Dayb S. L. d’Ontinyent.

També assistiren els càrrecs de 2013